سیستم تهویه صنعتی
نوشته شده توسط : Khazarfan

سیستم تهویه صنعتی

سیستم تهویه صنعتی در کارخانجات تولیدی و سایر تأسیسات صنعتی معمولاً برای تهویه هوا فرآیند ، ضبط دود و دفع اگزوز ، بازیابی محصول و کاهش تولید گازهای گلخانه ای الزامات خاص و ویژه ای در صنعت استفاده می شود. این الزامات سیستم تهویه صنعتی نیاز به راه حل های سفارشی ، کلیدهای دستی دارد که استانداردهای سختگیرانه محیطی را برآورده می کند و یا از آن فراتر می رود.

سیستم تهویه صنعتی مکانیزمی است که هوای تازه را به وجود آورده و هوای بد را بیرون می کشد. تهویه مناسب برای تأمین فضای کار ایمن و سالم برای کارکنان شما مهم است.یک سیستم تهویه صنعتی به خوبی طراحی شده با سرعت خاصی هوا را بیرون آورده و هوا را وارد می کند و این امر باعث حذف آلودگی های مضر می شود. داشتن یک فرد می تواند منجر به سلامتی بهتر برای کارمندان و همچنین کاهش خطر حوادث در محل کار شود.

چرا نیاز به سیستم تهویه صنعتی دارید؟

  • تأمین مداوم هوای تازه از خارج را در اختیار مردم قرار دهید
  • از کارگران در مقابل گرما محافظت کنید
  • خطرات آتش سوزی یا انفجار را کاهش می دهد
  • آلاینده های موجود در هوا را کاهش می دهد

مهمتر از آن ، داشتن یک سیستم تهویه صنعتی ، نیاز به تعمیرات اساسی کامل فرایندهای شما را از بین می برد. اگر از مواد شیمیایی مضر استفاده می کنید ، به دنبال جایگزین مناسب ، تهویه مناسب جایگزین مناسبی است.

سیستم تهویه صنعتی چیست؟

سیستم تهویه صنعتی از دو بخش مرکزی تشکیل شده است: سیستم تأمین هوای تازه و سیستم اگزوز. سیستم تهویه صنعتی تهیه شامل ورودی هوا ، تجهیزات فیلتر هوا ، تجهیزات گرمایشی و خنک کننده ، پنکه ها ، مجرای کارخانه و توزیع هوا می باشد. سیستم تهویه صنعتی اگزوز دارای منطقه ای برای ورود هوا است ، مجاری که هوا را از یک منطقه به منطقه دیگر منتقل می کند ، دستگاه تمیز کردن هوا ، پشته های تخلیه و فن ها.

دو نوع سیستم تهویه صنعتی اصلی برای مناطق کار صنعتی وجود دارد:

رقیق شدن: استفاده از سیستم تهویه صنعتی با مخلوط کردن هوای آلوده با هوای پاک و تمیز ، میزان آلاینده های موجود در هوا را کاهش می دهد. این روش معمولاً شامل قرار دادن سیستم تهویه صنعتی بزرگ اگزوز در دیوارها یا سقف ساختمان یا اتاق ها است. این نوع سیستم تهویه صنعتی در شرایطی استفاده می شود که آلودگی هوا خیلی زیاد نباشد و میزان سمی بودن آن نیز کم تا متوسط ​​باشد. سیستم های رقیق سازی نیاز به نگهداری کمتری دارند و بهترین گزینه تهویه برای منابع آلوده کننده پراکنده هستند.   

اگزوز محلی: سیستم تهویه صنعتی ناخالصی های هوا و آلودگی های موجود در منبع یا در نزدیکی منبع را ضبط می کند و آنها را به بیرون می اندازد. مواد شیمیایی را از طریق سیستم و به دور از داخل حرکت می دهد. یک سیستم تهویه صنعتی با کیفیت هوا هنگام حرکت ، هوا را تمیز می کند. این سیستم تهویه صنعتی در مناطقی استفاده می شود که آلاینده ها بیشتر باشند و خطر بیشتری برای کارمندان و سایر افراد در فضای کاری ایجاد کند.





:: برچسب‌ها: سیستم تهویه صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: